.

jag har kommit tillbaka lite mer till mig själv, kommit till lite mer ro känner jag. det är ju trots allt andra faktorer som rubbat mig som fått mig själv att få mig ur balans. nu är det bättre (peppar,peppar). fina dagar som idag kan ju inte vara annat än underbart att vakna till. jag och evelina tog en morgonpromenad på strandpromenaden, solglasögonen var med såklart!

jag älskar att ta dagarna som dom kommer, som jag vill! nu pluggar jag, sen funderar jag på att ta nån runda med cykeln eller en promenad till i eftermiddag. kanske baka något gott bröd, eller göra något riktigt gott till middag.


pappa fyllde år i förrgår så vi var där ute, åt god mat o tårta. sov över o åkte in med pappa idag, vi åkte o morgonhandlade på coop. det är så mysigt o bara va med familjen nu för tiden. jag värdesätter det så högt nu.

igår efter min kvällspromenad med BOB DYLAN-timme i P3 (tack!) gjorde jag lite övningar med hantlarna och nån app på min mobil, vore bra som ny rutin! fick kvällsmat i form av blåbärspaj ihopfixad av jonas, gott! längtar tills jag kan göra smoothie på färska nyplockade frukter o bär i sommar! iskall flädersaft. läsa bok i trädgården. klippa gräset. grilla till kvällsmat dagligen. citronsaft. pajer. jeansshorts. barfota. promenader i den ljumma kvällsluften. ja ni förstår!
  

Kommentarer
Postat av: Sofie

Det låter fint! Jag blir alldeles varm.

2011-04-17 @ 15:54:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback