.

idag har jag haft matilda på besök, vi bytte lite litteratur och frågade varandra frågor om alla projekt som komma skall. det känns som det är ganska mycket, men lite snack så inser vi att vi har ganska lika uppgifter på hur vi ska lösa allt, och hur vi ska planera upp veckorna på praktiken. så jag hoppas båda har rätt, och ingen har fel, hah! sedan blev det tre toppar med jonas, matilda, malin o peter. premiär! de har nya smaker som dammsugare, den slank ner. sedan blev det att åka och samla jackor till alla så drog vi till en solig äng här i närheten och spelade kubb.

nu har jonas krypit ner för att sova och jag ska skriva en kortfattad presentation om mig själv, fixa in alla dokument på mitt usb så jag är redo för morgondagen. jag förstår inte varför jag bävar för det. jag älskar ju barn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback