<3

det var en examination i skolan på fredagen som slutade kl 10.00 därefter var det sommarlov!
åkte hem och bytte till bikini och satte mig med en kall fanta i solen och solade.. marie kom förbi vi åt isglass och vi svettades. senare på eftermiddagen åkte jag och matilda för att bunkra upp lite alkohol, inte så mycket som det låter.

jag, matilda o jonas drog iväg och åt pizza, mötte upp patte o spelade minigolf, första för i år. jag trodde jag skulle bli nästsist, men attsingen så blev jag ju sist även denna gång.. vi åkte hem såg på fotboll, drack vin på balkongen.

lördagen åt vi god frukost och löste melodikrysset som är något heligt hos larssons nuförtiden. vi sa hej hos jonas mormor och hämtade rabarber. jag tog tåget upp till göteborg med matilda, isa o tea. vi satt i slottskogen och hade det underbart. drog till slottskogsvallen och såg en av de bästa håkanspelningar jag sett. jag har varit så opepp på att gå på håkan (huh?) eller mer konsert överhuvudtaget, beror väl dock på att jag ska oroa mig hela tiden. men hur bra blev det inte då? från att ha varit opepp till o bli helt extas! av 14 spelningar som jag räknat ihop det till? så var detta en av de bästa. tack!

söndagen var lite stranden med jonas, lek med jack på lekplatsen och grill m jonte, madde o jack på kvällen, mums! årets första hembakade rabarberpaj också :)

måndagen var väldigt långsam, seg och överdrivet varm. vi gjorde inte många knop efter lunchtid. grillade såklart även denna kväll!

nu sitter jag och klipper o klistrar ihop ett studentkort till självaste hurricane! senare i eftermiddag blir det göteborg, johnossi och sofie! håhåjaja. visst har jag sommarlov, jag njuter varje sekund!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback