!

idag har jag målat färdigt garderoben, den delen av den nya garderoben som skall fixas till med klädstång osv.
gardiner i sovrummet, trippeltavlan jag gjorde med sekvensbilder på jonas på railey beach och en nyinskaffad lack-hylla på ikea förra veckans besök är uppsatt. åh nu sover jag nog ännu bättre än förr :)

nu vill jag ha vår. kalas igår hos jonas morbror. god mat, tårta, godis och till slut fick det slinka ner lite vin. varför är inte helgerna längre och veckorna kortare?!

denna veckan kommer vara fullt upp!

så jag får samla energi med att.. städa medans jonas är på innebandy. sen blir det söndagskväll. pizza och solsidan med bästaste hälften larsson ♥

Kommentarer
Postat av: sofie

låter fint det där med att helgerna skulle vara lägre. jag skriver under på det direkt!

åh. jag skulle så gärna vilja träffa dig snart min vän!

2011-03-16 @ 15:42:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback