.

fredagen gick över förväntan. dagen slutade tidigare och alla de grejer som skulle fixas fixade jag, så 3 nya godkända delar i kursen. nu har jag "bara" tentan på torsdag, sen är kursen slut!

imorses efter frukost drog vi till gymmet, sen handlade vi och sen har vi varit på ett års kalas. nu har jag pluggat i eftermiddag, lite då o då. skönt med söndag!

en bra helg, mysig, ta dagen som den kommer helg. sånt älskar jag.
och nästa vecka har jonas första helgen utan jour på hela 5 veckor!! damn va gott det ska bli. även om jag inte behöver känna mig låst för jag är en egen person så blir det lite avgränsat hur helgerna skall avnjutas när det är en gräns på 8 minuter bort från brandstationen heeela tiden.
men jag skall inte klaga!

hoppas det blir vår nu, på riktigt!

Kommentarer
Postat av: sofie

grym du är! duktig, duktigare, hanna!

skönt också med en brandstationsfri helg, man blir ju faktiskt lite hindrad av det.

vååååååååår!! kom nu!!

2011-03-22 @ 10:44:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback