stolt

imorgon är det upp till bevis kan man säg. imorgon skall vi ha en examination i barn o kultur-uppgiften. som tur är, är det ett studiegruppsarbete. och jag är stolt över vårat resultat.

det har varit lite kämpigt de tidigare redovisningarna, det känns som grupperna skall överglänsa varandra. och våran grupp känns ganska svensson. vi har ingen picasso, vi har inga briljanata datahjärnor. men vi överlever ju gång på gång ändå. jag är stolt över gruppen. vi gör det bästa vi kan och vi gör det bra! förra examinationen var vi den enda av 6 grupper som hade med en nytänkande idé, som var en av huvudrubrikerna till själva arbetet.

vi försöker inte vara bättre än vi är. vi är mänskliga. och vi gör det på vårt sätt!



för att peppa mig själv över den där tröskeln som imorgon trots allt är skall jag nu stiga ner i badkaret, med badskum och ett exemplar av ELLE Mat och Vin. det är jag värd, det är jag värd att peppas med. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback