en skön helg

det var skönt att första vfu-veckan innehöll 4 dagar, som sedan skulle följas av en vecka eget arbete på schemat. i fredags när jag kom hem stekte jag lite, vi lagade god grillmat a la årnäs som vi alltid gör när vi vill lyxa till det. i lördags inhandlade vi gott kött på årnäs, vi solade oss, jonas blev brun jag blev såklart röd. men det har lagt sig nu! efter det så kom potnus och louise, vi började spela kubb på baksidan. sedan dök jenny o kenny upp, vi spelade några kubbomgångar i det underbara vädret! sedan åkte vi och köpte tillbehör till köttet.

kvällen var precis sådär som jag älskar, och njuter av till 100%. vi åt grillat gott kött, hemmagjorda klyftpotatisar, grillad sparris, beasås, sallad. efterrätt bjöds på varm grillad banan med choklad + vaniljglass. vi drack riktig champagne och spelade spel. jag älskar såna kvällar!

igår stekte vi lite igen, sen åkte vi och bunkrade upp med nässpray o tabletter för visst är det två i den här lägenheten som inte riktigt gillar våren av en egenskap, den är full med bös som får oss att nysa, snora och klia!

nu skall jag tillbringa hela dagen framför datan/blocket (beroende på om jag ska försöka mig ut, om det är varmt nog) och skriva ihop en sjuk observationsrapport. den skall kunna vara en vetenskaplig grund så någon forskare skall kunna observera samma ämne som mig, ja jo känn ingen press på den eller så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback